Spot "Billie Jean" ima više od milijardu pregleda na YouTubeu

Pesma „Billie Jean“ Michaela Jacksona skupila je više od milijardu pregleda na YouTube-u, postavši treća pesma iz osamdesetih kojoj je to uspelo.


Objavljen 1983. na MTV-u, spot u režiji Stevea Barrona u kojem Jackson svojim plesom osvjetljava pločnik po kome hoda, prosečno je ove godine imao 600 hiljada dnevnih pregleda.


Od glazbenika iz osamdesetih granicu od milijardu pregleda prešli su samo Guns N' Roses sa „Sweet Child O'Mine“ iz 1988. i grupa  A-ha sa „Take On Me“ iz 1984. godine.

Pesmu „Billie Jean“, koju je napisao Jackson nagrađena je sa dva Grammyja, prenosi DPA.


Prema podacima stranice statista.com, najviše pregleda na YouTubeu ima dečja pesma "Baby Shark", čak 8,8 milijardi, a slede je "Despacito" Luisa Fonsija s 7,2 i  "Shape of you" Eda Sheerana s 5,3 milijardi.




Autor : Gledaj.rs/Agencije

Komentari

0

Pošalji komentar

stranica 1 / 1

x