Facebook Inc. pokrenuo je novu marketinšku kampanju kako bi promovisao ciljano oglašavanje, svoj osnovni poslovni model, koji je bio središte sukoba oko privatnosti između ove društvene mreže i Apple Inc.
Kampanja brani ciljano oglašavanje kao korisno za mala preduzeća sa malim budžetima i nišama, posebno zbog toga što je pandemija korona virusa prisilila mnoge maloprodajne prodavnice na zatvaranje i prebacila potrošače na mrežu. Facebook će prikazivati oglase klijentima na mreži, oglašavati se na radiju i tokom TV programa poput „Dobro jutro Ameriko“, prenosi Blumberg.
Facebook se sa ovom kampanjom pojavio i na dodeli Zlatnog globusa.
Slogan marketinške kampanje je: „Dobre ideje zaslužuju da ih se pronađe “.
Iako rukovodioci Facebooka kažu da je kampanja vođena spoznajom da se mala preduzeća muče tokom pandemije Covid-19, kompanija je u javnom ratu sa Appleom zbog budućnosti ciljanog oglašavanja na iPhone telefonima. Predstojeće ažuriranje softvera kompanije Apple moglo bi ograničiti podatke koje Facebook prikuplja o korisnicima iPhone telefona, a koje kompanija Facebook koristi za prilagođavanje svog oglašavanja. Apple je rekao da su promene namenjene boljem informisanju ljudi o tome kako se koriste njihovi lični podaci.
Facebook je tvrdio da će Apple-ove promene biti loše za mala preduzeća. U decembru je Facebook objavio novinske oglase na celoj stranici u brojnim američkim novinama kako bi odbranio svoju poslovnu praksu.
Komentari
0
Pošalji komentar
stranica 1 / 1