Facebook uvodi ažuriranje uz koje će se dve milijarde njegovih korisnika dnevno osećati više kao da su na TikTok-u.
Promene najavljene u četvrtak ponudiće dve različite perspektive.
Za početak, novi Home Feed prikazivaće uglavnom Reels i Stories i to po redosledu koji algoritam odabere, sa puno preporučenog sadržaja. U ovom odeljku ređe ćete nailaziti na ono što vaši prijatelji šeruju, a više ćete imati prilike da otkrivate novi i zabavni sadržaj koji je prilagođen vašim interesovanjima. Bar je tako rekao vlasnik Facebook-a Mark Zuckerberg.
Pored Home feed sekcije, korisnicima će biti dostupna i novi Feeds tab, gde će se prikazivati sadržaj prijatelja, grupa i stranica koje korisnici prate i to po hronološkom redu.
Još jedna sjajna opcija je i Favorites - vaš personalizavani odeljak. U ovom odeljku ćete na jednostavan način moći sami da birate čije objave želite da vidite.
Novi prikaz je najnoviji pokušaj kompanije da zadrži ljude i da ih natera da svoju pažnju sa TikTok-a ponovo vrate na Facebook.
Da Facebook zaista želi da vrati ljude na svoju platformu dokaz je i to što ćete uskoro moći da imate više Facebook profila, što je do sada bilo zabranjeno.
Ta odluka ima za cilj da pomogne korisnicima da “prilagode svoje iskustvo na osnovu interesovanja i odnosa“, rekao je portparol Fejsbuka Leonard Lam za CNN Business.
Šta to u praksi znači... Sigurni smo da to znaju samo oni koji su i inače želeli da imaju dva profila i oni koji već imaju nekoliko lažnih.
Facebook's TikTok-ification is Complete
— Matt Navarra (@MattNavarra) July 21, 2022
NEW Home feed
- Vertical feed
- Mostly Reels+Stories
- Algorithmic sort
- Lots of 'Recommend' posts
- Limited friends/family posts
NEW Feeds tab
- Chronologic sort
- All Friends, Family, Groups, Pages posts
- NO 'Recommended' posts pic.twitter.com/28H1hdJrvt
Komentari
0
Pošalji komentar
stranica 1 / 1