Kia je u januaru dostigla svoj istorijski najveći tržišni udeo na evropskom tržištu automobila.
Prema podacima evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) se Kijin evropski tržišni udeo u januaru je porastao na 4 odsto, dok je u 2020. iznosio 3,5 odsto.
Proda Kia u Evropi (Kia tu ubraja članice EU i EFTA i Veliku Britaniju) u januaru je po podacima ACEA kumulativno pala za 10,4% na ukupno 33.971 vozilo, što je očekivana posledica pandemije koronavirusa.
Kia je puno bolje prošla u odnosu na ukupno evropsko automobilsko tržište, koje se u odnosu na isti period prošle godine smanjilo za 25,7%. Kijin tržišni udeo se povećao na četiri odsto, što predstavlja rekord ovog najstarijeg korejskog proizvođača automobila, prenosi SeeBiz.
Predsednik Kia Europe, Jason Jeong, istakao je da su rezultati posledica posvećenosti svih u Kiji.
“Tržište novih vozila je i dalje vrlo zahtevno kako za Kiju tako i za celu delatnost. Naše prodajne ekipe i zastupnici širom Evrope mukotrpno su radili kako bi mogli efikasno da posluju i kupcima isporučuju nova vozila. Postignuti istorijski rekordan tržišni udeo je dokaz izuzetne posvećenosti svih u Kiji.”
Komentari
0
Pošalji komentar
stranica 1 / 1