Kompanija "Hennes & Mauritz" (H&М) objavila je danas da je utrostručila udeo recikliranih materijala koji se koriste u izradi odeće sa 5,8 odsto na 17,9 odsto, a cilj je, kako je istaknuto, da do 2025. godine taj udeo bude 30 odsto.
"H&M grupa je na putu da postane cirkularna i ponosna sam na napredak koji smo postigli 2021. Očekuje se da će potražnja za dobrim i održivim proizvodima rasti i naša ponuda je već dobro pozicionirana za to", rekla je izvršna direktorka H&M grupe Helena Helmerson.
Kako je navedeno u godišnjem izveštaju i izveštaju o održivosti kompanije za 2021. godinu, grupa H&M je pooštrila klimatske ciljeve, obavezujući se na smanjenje apsolutnih emisija za 56 odsto do 2030. godine.
Kao važan korak na ovom putu je odluka kompanije da ne uključuje nove dobavljače ili fabrike dobavljača u lanac snabdevanja, ako oni koriste kotlove na ugalj u svojim fabrikama. Time se radi na dugoročnom cilju da se postepeno izbaci ugalj iz lanca snabdevanja, saopšteno je iz H&М-a.
"Pokrenuli smo novi cilj da udvostručimo prodaju dok ćemo u isto vreme prepoloviti emisiju ugljen-dioksida do 2030", saopšteno je iz H&M grupe.
Iz kompanije podsećaju i da je pokrenut inovativni alat za cirkularni dizajn "Cirkulator", koji ima za cilj da omogući timovima H&M grupe da kreiraju proizvode koji su pogodni za cirkularnu ekonomiju i da će, na dugoročnom planu, to učiniti i drugi.
Kako je navedeno, u 2021. je H&М smanjio upotrebu plastične ambalaže za 27,8 odsto, a cilj je da se smanji upotreba ambalaže u celom lancu do 2025. godine za 25 odsto.
Komentari
0
Pošalji komentar
stranica 1 / 1