Oglasi automobilske industrije u Francuskoj moraće da sadrže poruke kojima će se ljude podsticati da koriste alternativne i okolini prijateljskije načine putovanja, u sklopu nastojanja vlade da smanji emisiju ugljen dioksida.
Zahtev koji stupa na snagu u martu objavljen je prošle nedelje u službenom glasniku francuske vlade. Usvojen je nakon godina lobiranja grupa za zaštitu okoline, među kojima neke traže i potpunu zabranu automobilskih oglasa.
Slično kao što oglasi za hranu i piće već moraju da sadrže podsetnike potrošačima da jedu zdravo, u reklamama za automobile standardne poruke će sugerisati da vozači, kad je to moguće, koriste opcije koje su odgovornije prema okolini poput hodanja, vožnje biciklom ili korišćenje javnog prijevoza.
U oglase će morati da bude uključen i razred kojem automobil pripada po emitovanju CO2, što je novi sistem rangiranja za informisanje potrošača o ekološkom uticaju vozila, prenosi Hina AFP.
Foto: PixaBay
Komentari
0
Pošalji komentar
stranica 1 / 1