Apple je objavio da pokrenuo Self Service Repair program za iPhone i MacBook u Evropi.
Prvi put najavljen prošlog novembra, program samostalne popravke u suštini omogućava svakome da kupi originalne Apple komponente za popravku svojih oštećenih uređaja, dok kompanija iz Kupertina takođe obezbeđuje onlajn priručnike koji potrošače vode kroz proces samouslužne popravke, piše TechCrunch.
Vredi napomenuti da, iako je program otvoren za svakoga gde je dostupna prodavnica za popravke, popravka Apple-ovog hardvera verovatno nije za prosečnog potrošača, jer je samo otvaranje uređaja i popravka složen proces. Međutim, za svakog heroja koji je spreman da uloži malo vremena i novca u učenje, Apple takođe prodaje dodatne alate neophodne za obavljanje popravki, ali nudi i opciju iznajmljivanja kompleta za popravku za 49 dolara.
Apple je prvi put otvorio svoju Self Service Repair prodavnicu u SAD još u aprilu, uz podršku za čitav niz modela iPhone 12 i 13, kao i za treće izdanje SE modela. Kompanija je proširila program na izbor MacBook Air i Pro modela u avgustu.
Od danas, Apple otvara Self Service Repair za osam evropskih zemalja, uključujući Veliku Britaniju, Francusku, Nemačku, Belgiju, Italiju, Poljsku, Španiju i Švedsku.
Po svemu sudeći ovaj program uskoro bi mogao početi da radi i kod nas, pa ako vam nedostane ideja za pokretanje biznisa, već sada možete početi sa učenjem ovog zanata uz skripte koje je omogućio Apple na zvaničnom sajtu Self Service Repair programa.
Komentari
0
Pošalji komentar
stranica 1 / 1