Da li je brend Versace ponovo na prodaju?Italijanski list Il Sole 24 Ore izvestio je o navodnim pregovorima u kojima učestvuju savetnici iz investicione bankarske grupe Citi.
U petak ujutru, Il Sole 24 Ore je u izveštaju o potencijalnom preuzimanju Versacea od strane Prada Grupe citirao spekulacije na tržištu.

Nakon što je američki savezni sud blokirao spajanje Capri Holdingsa, vlasnika Versacea, i Tapestryja (vlasnika brendova Coach i Kate Spade), Capri Holdings je angažovao Barclays kako bi istražio alternativne opcije, prema navodima lista. Izveštava se da je Capri Holdings predložio potencijalni dogovor Pradi i njenim partnerima iz Citija o prodaji brenda.
Ukoliko bi do dogovora došlo, Versace bi imao sreće da se pridruži porodici brendova Prade, koja je pokazala izuzetnu otpornost tokom usporavanja prodaje luksuzne robe. Dok su vlasnik Guccija, Kering, i vlasnik Louisa Vuittona, LVMH, zabeležili loše rezultate u poslednjim kvartalima 2024. godine, Prada Grupa je trijumfalno objavila da su neto prihodi za devet meseci porasli za 18% u odnosu na prethodnu godinu – podstaknuti sve većom popularnošću brenda Miu Miu.
Međutim, nije izvesno da bi Pradina “magija” delovala na Versace. Iako oba brenda dele italijansko poreklo, njihovi estetski pristupi nalaze se na suprotnim krajevima spektra. Dok se Versace proslavio razigranim dezenima i raskošnim detaljima, Prada je ostala verna dizajnerskoj filozofiji suzdržanosti, koja je poslednjih godina naišla na snažan odjek.

S druge strane, Versace je pretrpeo velike udarce usled opšteg pada performansi u luksuznom sektoru. U novembru je Capri Holdings objavio da su prihodi Versacea pali za 28,2% u drugom fiskalnom kvartalu 2025. godine. Čini se da se brend teško nosi s potrošačima, dok tržište dominiraju veliki luksuzni igrači poput Louisa Vuittona i novopridošli brendovi poput Jacquemusa.